Rychlá občerstvení • okr. Chomutov a okolí

TK NATALI, s.r.o.

Soukromý sportovní areál určený široké veřejnosti. Služby: 5 venkovních antukových tenisových kurtů, 3 kurty v pevné kryté tenisové hale, badmintonové hřiště, stolní tenis, pronájem celého areálu pro pořádání sportovně společenských či firemních …

291 kmMostkovice, Podskalí 553

Rybník a penzion Sedlec

Ubytování a občerstvení. Penzion Sedlec je připraven poskytnout zázemí ať už k pořádání firemních akcí, seminářů, školení, konferencí nebo příjemného posezení s rodinou u lahodného oběda či večeře. Penzion má celkovou kapacitu 18 lůžek s možností přistýlky (2 …

Autocamp Vikletice

Na břehu Nechranické přehrady nabízíme ubytování ve Vašem (stany, karavany, obytná auta) nebo našem zařízení (chatičky, chatky, karavany). V místě jsou sprchy s teplou vodou, kiosek se smíšený zbožím, občerstvení, hřiště na volejbal a nohejbal, minigolf. …

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Francouzská bageterie

Nabídka čerstvých obložených francouzských baget s grilovanými náplněmi, pro vegetariány nebo s porcí masa, dále nabízíme saláty a dezerty. K dispozici je Wi-Fi.

Kebab house

Nabízíme kebab, pizzy, saláty a alkoholické i nealkoholické nápoje.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 09:00)

Kalimera

Provozujeme bistro s nabídkou pokrmů řecké a středomořské kuchyně.

Čínské bistro

Velký výběr jídel čínské kuchyně, denní menu, alkoholické i nealkoholické nápoje.

Pronto Pizza

Provozujeme občerstvení. Nabízíme pizzy, saláty včetně dresingu, kebaby, lasagne a nápoje. Zajišťujeme rozvoz.

Mad Cow

Provozujeme rychlé občerstvení s nabídkou burgerů, baget, sandwichů, grill masa, salátů a zmrzlin. Zajišťujeme rozvoz jídel po Chomutově a Jirkově.

Kantýna u Anděla

Provozujme bistro s nabídkou denního menu.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

Kamencové jezero

Rekreační areál Kamencové jezero nabízí ubytování v hotelových pokojích, chatách a turistické ubytovně. V autokempu možnost stanování, v areálu je 8 veřejných ohnišť. Stravování je možné v Golf Club Restaurant nebo v areálu Kamencové jezero. V Golf Clubu se …

KFC

Mezinárodní rychlé občerstvení se specializací na jídla z kuřecího masa. Výběr zahrnuje smažené kuřecí kousky či grilované maso podávané v pečivu či tortille, sendviče, hranolky, saláty, dezerty a nealkoholické nápoje. Dále široký výběr menu či balení včetně …

Občerstvení na čerpací stanici

Provoz občerstvení na čerpací stanici. Služby: Platba kartou.

Lenka Böhmová

Rychlé občerstvení s možností posezení, cukrářské výrobky i na objednávku. Vyrábíme chlebíčky a obložené mísy. Nabízíme cateringové služby pro svatby či narozeninové oslavy. K dispozici je Wi-Fi.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Country Grill

Nabízíme grilovaná kuřata, steaky, hranolky a žebra. Zajistíme občerstvení na oslavy všeho druhu, firemní večírky, svatby, narozeniny, veřejné akce (poutě, sportovní utkání, trhy).

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:15)

Bistro Bageta

Provozujeme bistro. Nabízíme panini, bagety a kávu.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Vlasta Bartlová

Provozujeme rychlé občerstvení. Nabízíme tradiční i makrobiotickou kuchyň, snídaně a svačiny.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:30)

Bufet Delika

Provozujeme bufet s nabídkou rychlého občerstvení. Umožňujeme pronájem prostorů k uspořádání různých oslav, svateb, pohřebních hostin a jiných společenských akcí. S kapacitou 86 míst k sezení jsme schopni pojmout i větší společnost a postarat se o kompletní …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

Občerstvení Vyhlídka Klínovec

Nabízíme občerstvení s možností venkovního posezení.