Služby a řemesla • Ústecký kraj4. strana

Hotel & Motorest V Údolí Zlatého potoka ***

Hotel & Motorest naleznete přímo ve středu malebného městečka Blšany, kterým prochází mezinárodní silniční trasa I/27(E53) vedoucí od rakouských hranic přes Plzeň a Žatec až k hranicím s Německem. Hostům jsou k dispozici nejen dvoulůžkové a třílůžkové …

OTEVŘENO (Zavírá v 23:00)

Copy studio

Kopírování, tisk, interiérový i exteriérový velkoformát, laminování a vazby. Potisk triček, fotoplátna a fotodárky jako třeba polštáře, podložky pod myš nebo puzzle různých variant, fotokalendář s fotkami. Půjčovna karavanu Dethleffs Trend I 7052 EB – je …

Dany kartářka

Moje služby pomáhají lidem v nesnázích. Provádím výklad karet osobně i přes internet, dle dohody i po telefonu. Jmenuji se Dany a všichni mi říkají hodná čarodějka. Věnuji se tarotovým a mariášovým kartám již několik let. Věřím v andílky a osud, který si …

Lenka Fialová

Stříhání a úpravy psů. Koupání, sušení, trimování, vyčesávání, čištění uší, depilace ušních chloupků, stříhání drápků, čištění análních žlázek, rozčesávání zaplstěných pejsků. Stříháme i kočky.

Provoz fotbalového klubu. Nabízíme sportovní činnosti a akce pro cvičence všech věkových kategorií. Provoz kempu v lokalitě sportovního areálu TJ v Krásném Dvoře – 8 chatek pro 4 osoby (celkem 32 lůžek), 1 buňka obývací (8 lůžek) a 1 buňka obývací (10 …

Zakázkové truhlářství – K&J Kraft

Společnost je zaměřena především na zakázkovou výrobu. Dle přání zákazníka vyrobíme nábytek a veškeré výrobky ze dřeva a lamina. Jsme schopni vyrobit repliky nábytku, oken a dveří. Spolupracujeme s rodinou řezbářů. Vyrábíme z různých materiálů a dřevin dle …

Psí hotel – hotel pro psy

Psí hotel nabízí krátkodobé i dlouhodobé hlídání. Nabízíme ubytování pejsků na velmi vysoké úrovni v pokojících s válendami a maximálním pohodlím. Pejskové jsou pravidelně venčeni, chodí na společné i samostatné procházky. Pozemek kolem budovy je přes 1 000 …

MIVAB – Miroslav Šváb

Kompletní servis kanalizací: havarijní služba, sání a odvoz fekálií z jímek, septiků i žump, kamerové prohlídky kanalizací, vysokotlakové čištění a opravy, zmapování závad.

Zlatnictví hodinářství – Jan Matoušek

Zabýváme se výrobou a opravami zlatých i stříbrných šperků. Oprava a renovace hodinek, starých hodin a budíků.

VeraLogo – Věra Učňová

Potisk samolepicích etiket na kotoučcích různých rozměrů od velikosti 22 × 10 mm do velikosti 100 × 150 mm. Tiskneme i v cizích jazycích. Etikety umíme tisknout v barvě červené, modré, černé, hnědé a zelené. Natiskneme čárové kódy, jednoduchá loga, samozřejmě …

Milan Fiala

Nabízíme výrobu a montáž bytového i kancelářského nábytku, kuchyňského nábytku a vestavěných skříní. Nabízíme kompletní služby od 3D návrhu až po montáž.Prodej a montáž vnitřních dveří i prosklených. Prodej a montáž plovoucích podlah.

Údržba krajin s.r.o.

Nabídka údržby zeleně a rekultivace zelených ploch. Provádění ořezání korun i kácení stromů v těžko dostupných místech.

Studio Regina

Kosmetické služby: kyslíková mezoterapie – omlazení pleti kyslíkem, kompletní kosmetické ošetření pleti, ošetření mladistvé a aknózní pleti, kosmetická masáž obličeje a dekoltu, formování obočí, barvení obočí a řas, depilace teplým …

ACURA spol. s r.o.

Prodej osobních automobilů značek Honda a Kia, prodej motocyklů značky Honda, prodej motorových strojů značky Honda, autobazar, půjčovna automobilů.

Securitym – Karel Malantuk

Detektivní a bezpečnostní agentura: detektivní služby – vymáhání a správa pohledávek, pátrání po osobách a firmách, pátrání po majetku, detekce odposlechů, bezpečnostní služby – fyzická a elektronická ostraha hmotného majetku, ostraha stavenišť, fyzická …

HOFMANN PERSONAL – personální agentura

Personální agentura zajišťuje uplatnění na trhu práce, nabízí volná pracovní místa jako stálé zaměstnání, dočasné úvazky i brigády. Od června 2005 patří personální agentura Hofmann Personal k firemní skupině I. K. Hofmann GmbH se sídlem v Norimberku. Vedle …

Lanáček v Zooparku Chomutov

Areál je určen dětem ve věku od 3 do 11 let. Na děti čeká spousta překážek, které v lanové dráze překonávají, jako například pavoučí síť, netopýří most či opičí dráhu a svoji cestu mohou ukončit na skluzavce, nebo na oblíbené lanovce. Děti jsou po celou dobu …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:30)

Jiří Kombrza

Zajišťujeme údržbu a opravy nemovitostí a budov. Především čištění a nátěry fasád, čištění dlažeb a střech, výškové práce z plošiny. Provádíme interiérové, malířské a natěračské práce, opravy střech, opravy a výměny okapů, klempířské práce. Dále kompletní …

ARBO KROP spol. s r.o.

Pořádání rekvalifikací, kurzů, školení a přezkoušení v oblasti výškových pracích, obsluhy motorové, řetězové pily a křovinořezu. Údržba a péče o zeleně a zahrady. Nabízíme rizikové kácení a těžbu stromů. Nabídka odborných kurzů, školení a přezkoušení …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

B.I.B. s.r.o. – Dům nábytku

Zakázková výroba, prodej a návrh nábytku a interiérů na klíč. Nabízíme osobní přístup, 3D vizualizace interiéru zdarma, dodáme kvalitní a moderní nábytek, vyrobíme atypický nábytek za rozumné ceny, kuchyňské linky včetně zabudování elektrospotřebičů, vestavné …

NDF Interiéry s.r.o.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Skuchyne.cz

Plánování a montáže německých kuchyní Rot Punkt, zakázková výroba nábytku.

Topenářství Jan Loduha

Zabýváme se dodávkou, montáží a servisem topení, plynu i vodovodních instalací. 33 let praxe a zkušeností v terénu, rozvody vody, topení a kanalizace, rozvody plynu do 50 kW, revize domovních plynových rozvodů, opravy a servis vybraných …

Jan Malecha – RIGEL

Výroba a prodej pietních desek na hroby. Pietní desky a pietní jmenovky jsou vyrobené z kompozitních materiálu, pigmentů a skelného materiálu pro vyztužení, který je mechanicky stlačován. Tento materiál je po stránce estetické plně srovnatelný s deskami …

Zajišťujeme mezinárodní a vnitrostátní spedici a dopravu. Exportujeme a importujeme zásilky po celé Evropě ve váze 0–24 tun plus ADR. Opravujeme osobní, dodávkové a nákladní vozy. Rychloservis, specializace vzduch a brzdy.

Truhlářství Husinecký s.r.o.

Hlavní specializací je zakázková truhlářská výroba, návrhy a realizace interiérových úprav a také renovace a povrchová úprava historického nábytku. Vyrábíme standardní i atypický nábytek pro bytové i nebytové prostory z široké nabídky kvalitních materiálů. …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

Komíny - Miloš Vinterlík

Montáže vícevrstvých komínových systémů, vložkování komínových průduchů. Frézování komínů, montáže kouřovodů, prodej komínových hlavic EKON, výroba vzduchotechnického potrubí a tvarovek. Zákazková výroba a prodej klempířských prvků, pálení na CNC.

Jiří Chloupek

Nabízíme opravy praček, myček, elektrických kamen, boilerů a dalších elektrospotřebičů. Zajistíme elektroinstalace.

Prodej a servis stavebních strojů a zařízení. Pronájem stavební techniky včetně poradenství. Prodej široké palety použitých stavebních strojů.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:45)

Truhlářství Klíma

Zabýváme se výrobou kuchyňských linek včetně vestavěných spotřebičů všech značek, dřezů a drátěného programu. V neposlední řadě také vestavěné skříně, obývací stěny, dětské pokojíky, kancelářský nábytek, ale i vybavení různých provozoven. Z masivního dřeva …

REVIZE - POŽÁRNÍ OCHRANA s.r.o.

Komplexní služby v oblasti požární ochrany: zpracování dokumentace požární ochrany, zajištění školení v oblasti požární bezpečnosti, hasicí přístroje (i pro kolaudace rodinných domů), hydrantové systémy, požární ucpávky, klapky a …

Zámečnictví Funk

Výroba sklepních okenních ochran. Provádíme svářečské práce, obrábění, laserové pálení, CNC řezání, ohýbání a práce s anticorem.

Truhlářství – Bezděka

Truhlářská zakázková výroba, kuchyňské linky, vestavěné skříně, nábytek a vybavení interiérů, ložnice, dětské pokoje, schodiště, schody, zábradlí klasické i zdobené, podlahy a výroba plotů a dveří. Tesařská výroba krovů, střech a altánů. Mezi naše hlavní …

Potex – čerpací technika

Nabízíme maloobchodní a velkoobchodní prodej čerpací techniky. Nabídka servisních služeb čerpadel, uvedení čerpadel do provozu, opravy poruch i havarijních, servisní práce, konzultace, vytipování čerpadla dle individuálních požadavků. Jsme autorizovaný …

JABU KOVO

Nabídka konstrukčních zámečnických a montážních prací: ocelové konstrukce, hliníkové konstrukce, zakázkové zámečnictví, technologické celky, povrchové úpravy.

Brzy otevírá (v 13:00)

Autocamp Červený Hrádek

Autokemp s možností ubytování v 18 čtyřlůžkových chatkách či s možností stanování. Chatky jsou vybaveny WC, sprchou a kuchyňskou linkou. Prostory autokempu nabízejí připojení k elektrické energii pro 20 vozů. Možnost celodenního stravování. Možnost koupání v …

ADAN - KOVO s.r.o.

Společnost se zabývá výrobou ocelových konstrukcí, montážními prácemi. Specializujeme se na dodávky technologických celků na klíč dle požadavků zákazníka. Zajišťujeme různé projekční práce konstrukcí, vyrábíme a projektujeme pásové dopravníky. Výroba svařenců …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Jaroslav Bartušek

Čistění podnikových prostor, bytů, osobních i dodávkových vozů. Extrakční čištění. Nonstop služba při poruše potrubí – sání vody.

SAMAD - Průmyslová technika s.r.o.

Prodej, servis a opravy kompresorů ATLAS COPCO. Opravy a servis kompresorů CECCATO, COMPAIR, ECOAIR, KAESER, SCHNEIDER a jiných. Prodej sušiček, tlakových nádob, filtrů a další tlakovzdušné techniky.

Autocamp Vikletice

Na břehu Nechranické přehrady nabízíme ubytování ve Vašem (stany, karavany, obytná auta) nebo našem zařízení (chatičky, chatky, karavany). V místě jsou sprchy s teplou vodou, kiosek se smíšený zbožím, občerstvení, hřiště na volejbal a nohejbal, minigolf. …

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

dpf čisté.cz

Společnost působící v automobilovém průmyslu poskytuje zákazníkům regeneraci filtrů částic DPF/FAP, jakož i katalyzátorů. Jsme také držitele certifikátu na čištění filtrů.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 08:00)

Bestdiving.cz

Jsme profesionální potapěči a členové Rescue týmu České republiky. Nabízíme potápěčské kurzy, zájezdy a půjčovnu vybavení.

Půjčovna lodí Leština

Půjčovna lodí a vodáckého vybavení. Poskytujeme kompletní servis vodákům na řekách Ohře a Berounka.

Restaurace a penzion Bílý beránek

Provozujeme penzion o celkové kapacitě 31 lůžek v jedno až čtyřlůžkových pokojích situovaný v historickém centru města. Možnost ubytovat i domácí mazlíčky. Možnost stravování v restauraci s kuřáckou i nekuřáckou částí, terasou a salonkem. Příjemné …

ZAVŘENO (Otevírá v So 11:00)

Autoškola Omega, s.r.o.

Provádíme výcvik řízení motorových vozidel všech skupin, školení řidičů včetně přezkušování, kondiční jízdy, měření emisí, autobusová (zájezdová) a nákladní doprava. Provozujeme dopravní vzdělávací hřiště (motokárová dráha).

ZAVŘENO (Otevírá v Po 14:00)

Josef Zika – sběrna surovin

Vykupujeme kovošrot, kovový odpad, šrot, železo, barevné kovy – nerez, měď, hliník, mosaz, bronz, olovo, cín, sběrový papír, kabely, elektromotory. Výkup a ceník železa a barevných kovů najdete na našem webu.

Sportovní hala nabízí víceúčelové využití, v prvním patře budovy je k dispozici zasedací místnost. Součástí areálu jsou i venkovní hřiště – 3 volejbalové kurty a 1 tenisový, dále letní ubytovna pro 20 osob. Stravování je možné v nedalekých restauracích. …

Truhlářství Na stupni

Nabídka našeho truhlářství zahrnuje: výrobu nábytku na zakázku, kuchyňské linky, ložnice, dětské pokoje, vestavěné skříně, kancelářský nábytek, počítačové stoly.

ELMIK

Elektroinstalace, elektromontáže, školení z vyhlášky číslo 50/1978 Sb. Nabízím konzultace a poradenskou činnost. Zajistím revize elektro bez omezení napětí v objektech třídy A i B, hromosvodů, zdravotní techniky, elektrických spotřebičů a elektrického ručního …